niedziela, 12 stycznia 2014

Pełnoziarniste pancakes z warzywami i łososiem. Oraz mała przeprowadzka :)


Cześć Kochani :)

Informacja, którą dziś chciałabym Wam przekazać, jest taka, że od teraz moje przepisy stricte dietetyczne będą pojawiać się na innym serwisie, a mianowicie AR.pl, na który Was serdecznie zapraszam - znajdziecie tam mnóstwo cennej wiedzy z zakresu nie tylko dietetyki, ale także treningu (a przy tym suplementacji), zdrowego życia oraz wiele kalkulatorów - m.in. kalkulator kalorii, BMI czy BMR.

Oczywiście z bloga nie odchodzę - gdy tylko na w.w. stronie pojawi się mój nowy przepis - od razu dam tutaj informację opatrzoną zdjęciem i bezpośrednim linkiem przekierowującym.
Poza tym również na Emma Gotuje wciąż pojawiać będą się przepisy na takie pyszności, jak tort urodzinowy (tegoroczny 18-tkowy czeka w kolejce do dodania! :)) czy inne niedietetyczne wypieki tudzież potrawy.

A jeśli chodzi o dzisiejszy przepis...

...to są to puszyste wytrawne pancakes, nadziewane paskami czerwonej papryki, której podałam z jogurtem naturalnym i wędzonym łososiem, całość natomiast posypana jest świeżo zmielonym pieprzem. Uczta dla podniebienia i na śniadanie, i przekąskę, i lunch poza domem - w szkole czy pracy, ponieważ placuszki można zapakować do pudełka i zabrać ze sobą, a jogurtem naturalnym polać tuż przed jedzeniem. Smacznego! :)

Zapraszam po dokładny przepis tutaj:
http://ar.pl/kuchnia-ft/dietetyczne-pancakes-z-warzywami-i-lososiem/

15 komentarzy:

  1. Tak przeczuwałam tę przeprowadzkę, odkąd dodałaś tam pierwszy wpis :) Dla mnie żaden problem, a jeśli Tobie jest tam wygodniej, to tym lepiej!
    Placki pierwsza klasa. Rzadko robię te w wersji wytrawnej, ale dla niezawodnego łososia warto zrobić wyjątek. Osobiście polecam dodać jeszcze szpinak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do środka? Bo zwykłe placki ze szpinakiem oddzielnie jadam bardzo często, jednak jeśli masz na myśli dodanie go do środka to wypróbuję, ciekawy pomysł :-)

      Usuń
  2. fajna sprawa ! także czekam na kolejne smaczne inspirację, jak te placuszki :) robiłam już podobne i zdecydowanie to moje smaki - pomysł na smaczny, zdrowy obiad i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrobię sobie takie jutro do pudełeczka :D Chociaż bez łososia, bo nie mam skąd wziąć :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię takie placuszki z papryką.. Sama wielokrotnie robiłam z papryką :) Czasem na serku wiejskim to wychodziły jak pizza ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. pysznie to wygląda! i ta papryka w środku.. mniam!

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam takie placki :)
    Emmo, widziałam filmik o Tobie na KFD. Wielkie WOW! Gratuluję sportowych sukcesów, mam nadzieję, że będzie ich coraz więcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to bardzo miłe :-)
      Pozdrawiam !

      Usuń
    2. Moglabys podac link do tego filmiku? :)

      Usuń
    3. http://www.youtube.com/watch?v=FmanWYX4y_U :)

      Usuń
  7. Kiedy będzie relacja z wyprawy? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nigdy jeszcze nie jadłam pancakes na słono, ale to tylko kwestia czasu! przeczuwam kuchenną rewolucję plackową w mojej kuchni :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Emmo gdzie jesteś??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nad książkami, ar.pl lub na KFD ;-)
      A tak poważnie, to niestety nie mam czasu ostatnio... :-(

      Usuń

Spodobał Ci się przepis?
Skomentuj, będzie mi bardzo miło :).